Bra början

Jag har en sån där toppen start på året jag. Imorse vaknade jag av att jag mådde så ruskigt illa så jag var tvungen att springa upp på toaletten. Så jag låg i sängen till framåt halv 2 tror jag då jag lyckades ta mig upp och ner till soffan i vardagsrummet där jag legat hela dagen, och snacka om att jag har ont i kroppen nu, men står jag upp mår jag illa och det snurrar så ingen bra idé det heller... 
Men men, tror inte att det är magsjuka, eller hoppas inte, tror det var pizzan vi åt igår då den inte smakade som den brukar sen att Jacob också hade super ont i magen imorse. 
Men det absolut värsta med att inte får behålla något är att man är sådär äckligt jävla törstig och man skulle kunna dricka hinkvis med vatten och minsta scen på tvn med vatten får det att vattnat i munnen på mig så jag blir tokig! Men vågar inte dricka för mycket åt gången ifall det kommer upp... :(
Det 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se