Long time ago

Oj vad kul det är att titta på statistiken och se att folk faktiskt fortfarande tittar in här trots att jag just nu är ur dålig på att uppdatera, har varit så mycket att göra nu och på kvällarna är jag så trött så jag orkar inte sitta och skriva, ärligt talat har intresset dalat lite då jag inte riktigt haft någonting att skriva om. Men det ska bli ändring nu! Nu har vi äntligen fått ordning på skrivbordet så datorn står där, det är nämligen så jobbigt att sitta och skriva inlägg på mobilen. Snart ska jag även fixa en ny design, eller inte designen ska ändra hedern och lite små fix, väntar bara på bilder ifrån min bror som han tog på Melvin när dom var här i julas. Ska bli så kul att se dom, han är riktigt duktig på att fota nämligen! :D
Bjuder på en bild så länge som brorsan la upp på min Facebook sida!
 
Finaste ungen!
Idag händer inte så mycket, ska dammsuga och städa iordning lite, bytte alla gardiner igår och plockade bort julen, så skönt! Nu får gärna våren komma tycker jag! Jacob håller på inne i det blivande badrummet och ska lägga gipsgolv över golvvärmen nu, och snart är det inte långt kvar tills vi äntligen har vårat badrum! Ska bli såååå skönt med en ordentlig dusch om man säger så! Vi duschar just nu i ett badkar, plus att själva avvridningen?? eller den man stänger av vattnet på är trasigt så när man har duschat klart får man dra ett buntband runt så vattnet stängs av. Så ja, man duschar inte för ofta om man säger så..
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se