Söndag

Idag har det varit full fart! Städat hela undervåningen under tiden Melvin har lekt och "hjälpt" mig medans Jacob jobbat i badrummet, det har faktiskt gått riktigt bra jag hann som sagt städa hela undervåningen förutom Melvins lekhörna, plockade ordning 2gr innan jag gav upp och lät det vara. Förresten har vi även sålt garderoben vi hade i hallen och istället har vi nu en byrå och en spegel över där garderoben stod. Så mycket snyggare och rymligare blev det! Nu längtar jag bara tills vi renoverar hallen någon gång! Längtar tills vi renoverar alla rum, just nu är det bara vardagsrummet som är renoverat. 

Åh, ja gud! Hände en dö läskig grej förut idag! Jag och Jacob satt i soffan och tog det lugnt medans Melvin sov middag och vi har alltid babymonitorn igång så vi hör om han vaknar. Och helt plötsligt hör vi en mansröst i babymonitorn!!!!!! Vafan tänkte båda två?! "hallå, hallå hallå hallå". Så sa personen hela tiden i minst 10min tid!!! Vi gick självklart upp och kollade men Melvin låg och sov så sött. Men mansröst var kvar! Fatta hur läskigt det var!! 






..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se