Mysig åktur

Mamma.och pappa har skaffat sig sele, skaklar och vagn till deras collie Galaxy för tanken var att han skulle dra runt på Melvin, och dom har tidigare tränat Galaxy med att gå med bara vagnen och igår var det premiär för Galaxy att testa att dra Melvin, och det var premiär för Melvin att sitta i vagnen, och snacka om att han älskade det! Galaxy var inte lika glad då han tyckte det var tungt. Men en liten sväng blev det iallafall! :)
Mamma och pappa hade tidigare skaklar och vagn till belgarna vi hade förr och jag åkte i vagnen och jag kommer ihåg att jag också älskade det! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se