Outfit

Idag var det jobb som gällde igen mellan 11.15-16.15, var kul och det gick riktigt fort, sista söndagen men söndagsöppet för i sommar! Imorgon är det dags för jobb igen, denna gång 9.45-18.00, härligt! Allting blir ju så nycket roligare när man älskar sitt jobb! 
Min bror och hans son har även varit här över helgen och bott hos oss. Har tyvärr inte träffat han så jätte mycket med tanke på att jag jobbade till 18.30 i fredags, jobbade 11-15 igår och så idag när dom åkte. Men hoppas att han kommer ner snart igen så. :)
Nae nu ska jag gosa ner mig i soffan med gubben! Kram på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se