Segast

Igår jobbade jag heldag på jobbet, eller rättare sagt 9.45-18.00 det var riktigt segt faktiskt. Eller inte att jobba, men jag var seg. Hade ingen energi över huvudtaget. Men tror det berodde på att jag visste att jag skulle vara ledig i två dagar och sen är det snart dags för den roliga veckan i månaden. Och innan den kommer blir jag alltid helt utkörd på energi. Men men. Idag var jag som sagt ledig och vi har inte gjort något speciellt, sambon har varit i stan och fixat lister och lite grejer till sovrummet som nu snart är klart! Längtar något enormt till det blir klart och vi slipper sova ute i hallen på övervåningen. Hehe

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se