Time to start over

Varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen på sista tiden, för det t första har mitt.mående varit i botten samtidigt som energin har varit på topp. Ja lite svårt att förklara men men.. Men nu känner jag att det är dags att ta tag i bloggen igen och börja uppdatera lite.
Hela veckan nu har jag jobbat måndag-fredag så varit långa dagar. Så jag slutat vid 18-19.15 tiden hela veckan. Och börjat runt 9.45. Men det hat varit skönt faktiskt trots allt. 

Nu i helgen har jag varit ledig iallafall, riktigt skönt att bara ta det lungt och inte göra något speciellt. Städade lite igår och plockade undan som man inte hunnit så mycket med denna vecka som varit. Och så lagade jag mat igen för första gången på en vecka. Hehe men har ju faktiskt inte kunnat göra det när jag jobbat hela dagarna och det blev kyckling med wook grönsaker och fullkornsris till mig. Grabbarna fick vanlig ris då som inte gillat fullkorn. Riktigt gott blev det. Men nästa gång ska jag ha i vitlök och även ha kokosmjölk istället för matgrädde. Blir nog lite godare och lite nyttigare! ;) 
Antingen gör jag för mycket mat, eller så är stekpannan för liten! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se