Want a tattoo

Åhh gud vad jag är sugen på att tatuera mig igen! Som dom flesta säger att efter den första tatueringen är det svårt och jag håller med helt och hållet! Det är omöjligt att sluta! Trots att jag bara har en än så länge så har jag minst 3st jag vet att jag verkligen vill ha! 
Sedan har jag ju alltid tyckt att det ibte är snyggt med såkallade sleeves, alltså tatueringar över hela armarna. Men just nu tycker jag det är så ruskigt snyggt och vill mer än gärna skaffa en själv! Men samtidigt så är inte jag den som vill tatuera mig bara för att. Utan jag vill att varje tatuering ska betyda någonting för mig. Att det finna en mening bakom det. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se