Dagen D

Idag är dagen med stort D här! Idag är det nämligen dags för Melvins inskolning på dagis! :o när blev min lilla pojk så stor?! Det är lite blandade känslor jag känner inför idag, känns skönt på ett sett att det är dags för Melvin att börja dagis och jag tror han kommer trivas riktigt bra på dagis samtidigt som jag vill att det ska fortsätta som det är nu att jag har min lilla pojk hemma, men eftersom jag ska sommarjobba samt försöka hitta ett fast jobb samt plugga till hösten så är det ju bättre och roligare för honom att vara på dagis. Men men, det kommer nog gå bra det här tror jag. 
Vi får se hur länge vi blir kvar idag och sedan hur många dagar jag behöver vara med innan han känner sig säker. Han brukar ofta finna sig ganska fort i nya situationer, men nu när det blir så mycket nytt, med pedagoger, platser och barn så kommer det nog ta lite extra tid. Men vi får se helt enkelt. 
Bild från förra veckan. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se