Midsommar

Midsommarhelgen har varit lugn, i fredags var vi på lysinhgsbadet där Jacobs föräldrar hade sin husvagn under helgen, så vi var där, åt mat och pratade. Gick även en liten sväng när det blivit uppehåll och Melvin älskade att springa i alla vattenpölar som hade blivit. Busungen! Vi kom hem runt halv 8 och då var det bara att gå upp och lägga Melvin då han var super trött. Efter att Melvin slocknat och jag satt på en tvätt så satte vi oss i soffan och kollade på fifty shades of Grey, och oj så bra den var! Men boken är ändå snäppet bättre måste jag säga. Mera detaljerat och man får en helt annan inblick, plus att vissa scener som utspelar sig i boken inte var med i filmen vilket var lite tråkigt. Men visst då hade filmen blivit jätte lång.
I lördags var vi hos mina föräldrar och fikade och blev bjudna på mammas underbara jordgubbstårta!  Åt lite för mycket för att vara nyttigt, men vafan! Mellan att vi fikat och skulle äta mat så åkte Jacob iväg till min bror för att hjälpa honom lite med vedskjulet och kom tillbaka lagom till maten! Grillat, mums! Vi stannade till ungefär halv 7 och Melvin slocknade redan vid kvart över 7, jätte trött stackarn! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se