National dag!

Sveriges nationaldag kom och gick och hunnit med mycket. Melvin och jag gick ner till parken där vi skulle träffa min farmor, och ja en unge som har svårt och vara still och har myror i blöjan? Öhm, ja minst sagt! Men men, det är kul. Ibland! Inte nä man är inne på maxi och ungen vägrar att lyssna. Men det är en annan historia. Vi träffade även Camilla och barnen där nere och vi åkte traktor och vagn vilket Melvin fann väldigt roligt tror jag då han gick ifrån gnällig till lugn och snäll! Sedan gick vi även och tittade på brandbilarna och Melvin fick sitta i framsätet på brandbilen, och oj så nöjd han var! Trodde han skulle bli rädd och inte alls vilja eftersom han var lite trött och gnällig. Men han var överlycklig och gav mig snutten och satt och "styrde" massor. Lilla busen! Hem igen en snabbis innan vi gick över till grannarna som bjöd på grillat och rabarberpaj till efterrätt,  riktigt gott och trevligt. Vi kom därifrån vid halv 8 och då var det bara att byta blöjan, göra välling och lägga honom, och han sov inom 10min. Så ja han var bra trött! Sedan blev det en härlig lång promenad till vattnet och sedan runt en sväng i samhället med bästa vännen och granne! Riktigt härligt och skönt att prata ut med någon! Nu sitter jag i soffan och ska snart dyka ner i bokens värld och imorgon blir det Norrköping med mamma!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se