Otålig

I söndags efter att jag bara hade ca 100sidor kvar av femtio nyanser av honom som jag nästan tvångsmässigt läst ut på hela 5 dagar. Hehe, dom som läst den förstår mig nog. Så i söndags beställde jag dom två uppföljarna till boken då jag fick student rabatt på valfria pocketböcker. Så jag beställde hem båda böckerna plus frakt för ca 100kr. Och idag fick jag ett sms om att dom är påväg, åhhhh fan vad jag längtar! Skulle kunna sträck läsa böckerna och skulle utan tvekan.läsa om första boken. Man drömmer sig lätt bort när man läser dom. Hihi.. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se