Stor pojk

Idag så har faktiskt Melvin fått vara själv på dagis! Jag gick runt 10-tiden då alla barnen gick ut och han blev lite ledsen när jag sa hej då, men det hade gått över ganska fort så därför åkte jag hem och om det inte skulle funka så skulle dom ringa. Men det är ingen som har ringt så jag drar slutsatsen att det har gått bra! Jag har iallafall hunnit med lite här hemma! Har städet övervåningen som jag haft sådan ångest över, är typ byggkaos där uppe just nu. Sedan har jag plockat ordning på undervåningen också så nu kommer det väl vara rent och städat i typ 40min till innan Melvin kommer hem. Då lär nog alla leksaker åka ut ganska snabbt över golvet i både matsalen och vardagsrummet. Men men, börjar sakna min lilla pojk och undrar hur han kommer att reagera nu när jag kommer sen vid 14.00 och hämtar honom. Förhoppningsvis att han blir glad och vill följa med mig hem :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se