Tredje dagen

Idag var det dags för tredje dagen på dagis och även idag har det gått bra även idag, dock har han varit mera gnällig idag pga att det har blåst så förbaskat och han verkligen hatar när det blåser, och så lite sand i det med. Men men när vi gått in gick det bättre men lunchen åt han inte så mycket då han var riktigt trött så han slocknade inom 15min ändå att dom andra barnen hade svårt att lugna ner sig och pratade och skrattade lite. Men Melvin slocknade som sagt snabbt! När Melvin somnat gick jag in och satte mig i personalrummet där jag satt till strax innan 2 då vi åkte hemåt. Melvin hade vaknat runt 10 i ett men eftersom han inte hade varit särskilt ledsen eller så så satt jag kvar där inne. Så det är skönt att det funkar. Imorgon ska vi försöka göra så att jag går in och sätter mig i personalrummet när dom ska gå ut och om det funkar och han inte bryr sig så åker jag hem och är hemma. 

En liten kille redo för dagis!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se