C9 Dag1 avklarat

Då har man klarat av dag 1 på C9 programmet, och det har faktiskt gått över förväntan.
Men att få mens dagen innan man börjar med detta är inte att rekommendera då jag är så ruskigt chokladsugen!!!
Frukosten bestod utav 1 Forever Therm, 30ml Aloe Vera Gel och minst 2,5dl vatten.
Trodde att jag skulle bli hungrigare men, var faktiskt inte så hungrig i morse när jag vaknade heller så tror att det var ganska positivt. Men framåt 10-11 så började jag bli lite små hungrig så då var det dags för Mellanmål som bestod av 1 Foreber Fiber, som är en proteinpåse som blandas med 2-3dl vatten. Mättnadskänslan höll i sig ett litet tag men väntade till 13 i alla fall innan det var dags för lite Lunch som då bestod utav 1tablett Forever Therm, 30ml Aloe Vera Gel och en smoothie gjord blåbär, Forever Ultra och sojamjölk. Riktigt god faktiskt och här var jag mätt lite längre än ifrån mellanmålet. Men runt 15-tiden så började hungern verkligen göra sig påmind och med tanke på att Middagen bara ska bestå utav 30ml Aloe Vera Gel kändes det sådär! Men åt även en morot och en liten paprika ifrån fria listan för att dämpa hunger känslan lite. Nu är klockan 20.33 och jag börjar bli riktigt hungrig och sugen på ostmackor, o'boy, chips, choklad och diverse andra grejer. Dock består Kvällsmaten bara av 30ml Aloe Vera Gel. Men tänker äta några vindruvor och en kiwi för att dämpa hungern i alla fall!
 
För övrigt så har jag mått bra, huvudvärken jag vaknade med i morse har hållit i sig hela dagen men den har som sagt inte blivit värre i alla fall vilket är skönt. Har även varit väldigt frusen större delen av dagen vilket är väldigt vanligt under dom första dagarna eftersom man kick startar kroppen. Får se hur det går att sova ikväll, då jag hatar att somna hungrig. Isch...

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se