Fredag

Varit full rulle hela dagen känns det som? Vid 12.30 skulle jag och Melvin vara på BVC för 18-månaders kontroll och spruta. Kontrollen gick super och han ligger normalt i vikten men jag skjutit iväg på längden, men inte så konstigt. Både jag och Jacob är.långa samt att morfar/pappa är 1,98 och mormor/mammas bror är 1,99 så längden ligger ju i släkten ;) 
Sprutan gick iallafall bra, han var ledsen några sekunder men sen gick vi ut i väntsalen och plockade med ett.pussel istället och då hade han glömt sprutan. Så nu får vi se efter 5 dagar om han reagerar på sprutan. För tydligen får dom inga biverkningar förens efter 5 dagar av den här sprutan om dom får några biverkningar. Efter BVC åkte vi vidare till rusta då jag skulle köpa ett par stövlar, såna ned kort skaft att ha ute i trädgården istället för foppa tofflorna när man är ute och leker med Melvin och håller på i trädgården. Sen fick jag även toppen nyheter, har nämligen nu fått svar om att jag kommer få jobb nu över sommaren! Så skönt, vill verkligen komma igång och jobba nu.och tjäna pengar! Sedan gick vi även in på jami hundsport en sväng och dollarstore där Melvin fick 2st leksaker då han var så himla duktig idag på BVC, så det blev en traktor med skopa och en mobiltelefon som låter och sjunger som han bara vägrade släppa inne i affären.
Sedan åkte vi ut till gertrudsvik och väntade på att Jacob skulle sluta vid halv 3 då vi skulle klippa oss vid 3, och 4. Så otroligt skönt att bli av med lite på längden och få tjockare hår och tjockare toppar. Så det försvann ca 1dm på håret och tidigare k veckan fick jag någon impuls att färga håret rött, så himla nöjd med färgen! Trots att den blev lite ojämn då jag bara hade i en hårfärg istället för båda. Men som flera sa på instagram, det ser ju ut som ombre! 
Efter klippningen åkte vi till rubinen där Jacob bjöd på mat innan vi åkte hemåt!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se