Lördag

Ja, lördag och vad har vi gjort? Inte ett skit rent ut sagt. Båda jag och Jacob har varit ruskigt slöa hela dagen, bara Melvin som haft energi här hemma, och oj vilken energi han haft. Vi har blivit trötta av att titta på honom. Haha..
Men innan jag började med maten så ringde jag mamma och bjöd hit don vid halv 6 på fika så efter maten fick vi lite gjort iallafall, plockade ordning på undervåningen, inte för att det syns just nu men, samt dammsugade! Var riktigt trevligt och dom stannade till åtta ungefär då Melvin började bli lite väl trött så han slocknade efter ca 30 min, ni som är föräldrar vet hur kul det är att försöka få en övertrött unge att somna! Hehe..

Busungen ska bokstavligen gå i pappas fotspår!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se