Mors dag

Mors dag idag, och det har firats hos Melvins farmor och farfar, vi blev bjudna på fika nere hos Jacobs mormor och morfar och sedan blev vi bjudna på mat hemma hos Jacobs föräldrar, Melvins farmor och farfar. Grillat blev det och det var riktigt gott och trevligt faktiskt! Vi kom hem igen vid 7 tiden och vid 8 somnade Melvin, tvingade Jacob att lägga honom idag eftersom det faktiskt är mammas dag idag ;) 


Innan vi åkte och Melvin ändå sov så passade jag på att läsa lite i boken "femtio nyanser av honom" har länge haft den hemma men aldrig blivit att jag börjat läsa den, men idag så och gud jag kunde inte sluta små le hela tiden åt alla beskrivningar om hur hon skäms så fort hon ser honom. Ah gud, nu vill jag bara se filmen också!! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se