See you again

Idag bar det av till stan, då mamma/mormor undrade om jag kunde köra henne till sin läkare då hon har så ont i kroppen så hon inte orkar gå från parkeringen till dit hon skulle. Så Melvin och jag passade på att gå en sväng till busfrö och titta lite och Melvin hade gärna velat ta med allt i affären men vi fick med lite 'mega blocks' lego med nalle puh och vänner. Sedan medans vi väntade på mamma/mormor så var vi på BVC och lekte under tiden. Sedan åkte vi vidare till maxi för att handla några ynka grejer, och att inte ha Melvin i vagn. Var mycket spännande.  Fick springa och hämta en skrattande unge precis överallt som tyckte det var suuuuper kul att mamma jagade honom. Skit ungen ;)

Bild från igår 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se