1 september

Och hösten har kommit med stormsteg, regn, rusk och grått väder! Klockan ringde vid 7.00 så det var bara att gå upp eftersom jag skulle jobba 9-18.15. Melvin var inte lika pigg på att gå upp, men jag fick tillslut upp honom och strax efter 8 lämnade jag Melvin hos hans farmor som skulle vara barnvakt idag. 
Dock blev inte dagen som planerat då jag mådde sämre och sämre under hela dagen av illamående och magont så vid halv 3 gav jag upp och åkte och hämtade Melvin och vidare hem. Suck, så just nu ligger jag i soffan med en bubblande och värkande mage med en vetekudde på magen! Hoppas det går över snart iallafall!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se