Escape plan

Igår fick Melvin vara hos mormor och morfar eftersom jag jobbade och sambon var iväg och jobbade hos en gammal lärare. Jag jobbade mellan 11-15 och sen åkte jag och hämtade Melvin, blev även bjuden på mat hos mamma och pappa vilket var gott och trevligt. Vi åkte hem vid halv 6 tiden och strax efter att vi kommit hem kom även sambon.
Melvin somnade runt 8 och då hade sambon och jag lite lördags mys och kollade på 'escape plan' och åt godis. Filmen var riktigt bra faktiskt, jag hade lite lagom svårt att sitta still när det blev som mest spännande. Så vill ni ha en spännande film så kan jag rekommendera den faktiskt! 

Idag blir det lungt, sambon är och hjälper sin mormor och morfar och Melvin och jag kommer få fika gäster sen då mamma och pappa/mormor och morfar kommer på besök, samt en kompis till mamma som bor hos dom. Hon ville se hur jag bodde och mamma ville ha kaffe så ja, varför inte. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se