Inrednings tokig

Sedan jag blev medlem i ek grupp på Facebook som heter "inredning, inspiration och renovering" så har jag verkligen blivit tokig i inredning och blir så inspirerad att fixa ordning här hemma. Köpt massa ny inredning och även massa nya kuddar till soffan samt till sängen. Häromdagen beställde jag även hem lite nytt fint ifrån jotex då dom hade 50% rabatt på utvalda produkter. Så blev 4st nya kuddfodral till kuddarna som jag har i soffan, haft dom vi har nu alldeles för länge och dom behöver verkligen tvättas! Och har inga att byta med,  förens nu då! Sedan beställde jag även hem super fina ljuslyktor för endast 59:-(ord pris 119:-)
Jag är 95% säker på att det var dessa färger på grekerna jag beställde :-P 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se