onsdag

Och september bjuder på en lite finare dag än igår! Dock så hade det gärna regnat för mig eftersom jag ändå ligger inne i soffan med ont i magen! Lite bättre än vad det var igår men ändå hemma från jobbet då jag får kramp så fort jag står upp eller går för länge. Suck, fått i mig lite annat än blåbärssoppa idag så förhoppningsvis att jag kan få i mig även lite mat senare. Hoppas jag kan jobba imorgon, vill inte vara hemma och sjuk. Suck.. Men men Melvin mår iallafall bättre, efter att haft diarré i nästan en vecka så hade han idag äntligen inte Diarré! Hoppas han får hålla sig frisk nu bara! Och även jag! Måste även prata med chefen och se hur det ser ut framöver on det finns chans till vikariat eller om jag måste söka något annat. För nu när man har hus och barn så är inte timextra riktigt det jag är ute efter. Bara tråkigt eftersom jag trivs så himla bra på H&M och älskar mina kollegor så känna tråkigt om jag måste söka något annat. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se