Tisdag 22/9

Vaknade vid 06.20 imorse och sparkade upp gubben som lyckats försova sig. Självklart så ville ju inte Melvin somna om men han fick ligga och kolla på "stadens hjältar" ett litet tag innan jag var tillräckligt pigg för att gå upp, nu är vi iallafall uppe och myser framför "morgonshowen" snart är det dags att fixa lite frukost och fixa sig inför en dag på jobbet mellan 11.30-18. Så idag får Melvin vara hos sin farmor eftersom tanken var att jag skulle jobbat 15-18 och då är det så onödigt att lämna honom på dagis från 14-16.30. Men jag tror inte Melvin klagar över att få vara hos farmor en dag, han brukar nöjt gå in och leka och bara vinka glatt åt mig när jag går. 
Mina pojkar häromdagen när vi var inne i stan och fikade och uträttade ärenden.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se