Andra oktober

Andra oktober idag och det känns att hösten har kommit nu. Förstår inte riktigt vart detta år har försvunnit? Det var ju typ nyss jag plussade och vi väntade vårat andra barn. Nu 10månader senare så ligger han här i min famn sovandes och är snart en hel månad.

Idag passade vi på att åka in till stan och handla renoveringstapet och även mat inför veckan. Passade även på att fika på maxi innan vi åkte hemåt. Och Melvin testade maxis nya bil och den var verkligen populär. Först ville han inte åka men när han väl testat en gång så var pappa tvungen att hämta mera pengar så han kunde åka flera gånger. Så sammanlagt åkte han hela tre gånger busen. :)

Väl hemma igen så packade vi upp alla matvaror och Jacob började packa ner matsalen under tiden. För igår satte han nämligen trä panel på ena väggen och idag har han satt renoveringstapet. Jag har väl också hjälpt till lite under tiden Milton sovit. Melvin är ju så stor så han kan engagera sig själv, ibland iallafall vilket är skönt.
Nu på kvällen har jag haft en riktigt liten trött pojk som har haft svårt att komma till ro och sova. Men till slut så då dög mammas bröst och man somnade gott. Så nu får han nog ligga och sova här ett tag innan jag testar att lägga ner honom. Då han varit väldigt lätt väckt idag och storebror fortfarande är vaken och för oljud. ;p


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se