Speedveckor

Hinner inte med, redan fredag igen, förstår inte vart veckorna tar vägen?
I måndags var vi på kyrkans barntimmar så Melvin fick leka av sig lite, vi har ju inte varit där på ja nästan 1,5år men det var kul att kunna gå dit igen och Melvin älskade det. Han ville inte följa med hem. Så dit kommer vi fortsätta gå på måndagar.

I tisdags åkte jag och Milton in till stan och handlade efter att vi lämnat Melvin på dagis. Samt köpte en ny lampa till matsalen som sambon gjorde klart i helgen, jag kunde hjälpa till i lördags och måla lite under tiden Milton sov. Skulle även köpa hyllor till matsalen men dom fanns inte hemma så får vänta tills nästa vecka då dom kommer hem.

Även i torsdags var jag och Milton i stan efter vi lämnat Melvin på dagis för Milton skulle på 1månads läkarkoll. Allting såg fint ut och han växer som han ska så nu väger han hela 5230g! Var även en sväng in på H&M och hälsade på jobbar kompisarna, saknar dom massor och saknar jobbet samtidigt som det är ganska skönt och mysigt att gå hemma och mysa om dagarna.
Passade även på att gå in på jysk och köpte en ny byrå och hylla till grabbarnas leksaker i matsalen, nu när vi gjort ordning det.

Nu håller jag på att somna snart samtidigt som jag väntar på att Jacob ska komma hem med mat.

Min stora kock <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se