Söndag 2 april

Denna dag har varit lugn då Melvin har haft fortsatt feber, men som tur är gått ner utav sig självt under dagen. Jag har sålt både Miltons gamla babygunga då han har växt ur den samt min gamla kamera som legat och samlat damm sedan jag köpte min nya i början av sommaren -16. Så skönt att bli av med grejer som inte kommer till användning samt få in lite extra pengar, det behövs alltid när man är mamma ledig och har växande barn och renoveringsplaner.
 
Vi har även fortsatt plocka lite inne på kontoret/vinden som kommer bli Miltons sovrum senare. Dock har vi mycket kvar att rensa ännu men vi har börjat iallafall och bla sålt av lite grejer som tagit mycket plats!
 
Eftersom Melvin haft feber och är snorig så blev det ingen simning för honom idag, han fick istället vara hemma med pappa medans jag och Milton åkte in och badade själva. Det fanns sprayplåster vid simningen som jag fick låna och använda på skrapsåren på benen som jag lyckades få igår.
Behöver jag ens säga att Milton verkligen älskar att bada? Han är verkligen som en liten fisk i vattnet och sparkar sig fram och älskar att plaska med händerna. Nästa gång tänkte jag att vi skulle testa på att dyka, eftersom vi inte varit där under v 8-11 så har vi väntat lite.
 
Efter simningen tog jag med lite sibylla mat hem som vi åt här hemma innan vi fortsatte att plocka och även dammsuga undervåningen. Just nu känns det som om det är saker precis överallt och det bara kliar i kroppen och jag vill plocka undan och städa, men när man har 2barn att underhålla så är det inte alltid det lättaste för när jag väl fått upp farten med att börja städa vill jag gärna fortsätta tills jag är klar, vilket inte är så lätt med lillebror när han är så mammig ibland.
 
Lite bilder på lillebror häromdagen i brist på annat.
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se