Världens bästa

Jag har ju länge suktat efter ett nytt objektiv till min Nikon och jag har kollat på några olika. Men eftersom inte ekonomin riktigt har tillåtit mig att köpa ett nytt objektiv just nu så flörtade jag lite med sambon om att kanske få en för tidigt födelsedagspresent(fyller år i augusti) och världens snällaste som han är så gick han med på att beställa ett nytt objektiv till mig! Så nu längtar jag tills det kommer hem och då blir det att ut och fota massa med djur, och ut på hästtävlingar för att fotografera. Jag har ju alltid älskat att fotografera och att redigera bilder så ska bli så kul nu när jag kan ta lite proffsigare bilder, då min tidigare kamera Olympus E-420 bara hade ett standard 17.5-45mm objektiv vilket inte gav dom bästa bilderna när det gällde avstånd på tävlingar.
Så förhoppningsvis ska jag nu även kunna komma igång att uppdatera min hemsida mera som jag skapade för några veckor sedan. Narbonne Foto
 
Tamron AF 70-300mm f/4-5.6
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se