Dop 11 Februari -17

I lördags var det dags för dop för Milton. Det var inget större dop utan den närmaste familjen, tyvärr så kunde inte min ena bror/Miltons andra fadder inte komma denna helgen men annars var dom viktigaste samlade. Det blev ett litet och trevligt dop med smörgåstårta och tårta efter kyrkan. Dock så var Melvin inte på för allt för bra humör denna dagen och ville inte stå själv. Sen vet han exakt när han ska spela ut sina kort och vara extra envis och vi kände inte för att bråka med honom denna dag så. Ni som har barn i trotsåldern vet nog hur det är. Puh...
Här kommer iallafall några bilder ifrån dopet samt bilder på presenterna Milton fick.
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikon 18-55mm
 
 
 
Dopklänningen som Milton hade på sig har min farmor sytt och den första som döptes i den var min pappa, alltså Melvin och Miltons morfar, sedan är även jag och Melvin döpt i den, samt flera ur släkten på pappas sida. Miltons namn och dopdag är ännu inte inbroderat.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se