Härlig Vårdag

Idag har det varit härligt vårväder så vi passade på att vara ute ett tag på förmiddagen. Jag tog en sväng med Milton i vagnen så han skulle somna medans Jacob och Melvin plockade i trädgården. Blev en kort men skön tur i samhället, och får hoppas att jag inte har för ont i morgon då jag fortfarande har känningar efter foglossningen jag fick när jag var gravid med Milton. 
Så nu har vi äntligen plockat ner belysningen i flaggstången och plockat undan julbockarna som vi haft ute. Vi har även hunnit med att fika, Jacob har målat klart det gråa i trappen/hallen uppe så nu är det klart! Bara in möbler och inredning så är det perfekt! Jag och Milton har även hunnit med att sova lite i sängen förut, var inte meningen att jag skulle somna men bara råkade göra det. Hehe. 
Nu är det dags att duka fram lite lördagsgodis och kolla på det nyaste avsnittet av Blindspot som kommit ut på Viaplay!
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se