Simma Simma Simma

Idag så var det dags för barnen och även jag att hoppa i polen igen och simma. Milton var först i och oj, idag var han verkligen som fisken i vattnet, han älskade det verkligen. Det absolut roligaste var att ''simma'', med en leksak som flöt framför och liggande på min armbåge eller i händerna så sparkade han sig framåt med benen oc typ, gungade fram, Knas ungen. Sedan att hoppa upp och ner i vattnet var också riktigt populärt och när man sedan väl kom på hur man skulle göra med händerna för att det skulle plaska så var det något som var höjdpunkten på kvällens bad.
Efteråt så var det Melvins tur, och denna gången så badade jag med Melvin vilket gick super! Han var jätte duktig trots att han inte är så van och inte riktigt gillar när vatten skvätter upp i ansiktet så skötte han sig toppen! Han simmade lite med hjälp utav mig såklart, jag höll under magen och så sparkade han med benen och med armarna. Vi la även lite pussel denna gång, simma från ena sidan till den andra vilket han tyckte var roligt, han är ju tokig i pussel ungen så inte så konstigt egentligen.
 
Bild ifrån förra helgen

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av MALIN SUNDIN - MOM TO BE

men gud så söt

2017-02-19 ♥ 20:22:11

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se