Våra pojkar

Tog lite nya bilder på grabbarna igår, eller ja fick endast en bra bild på Melvin då han inte har tålamodet att sitta still, eller att le på bilder. Förutom lite nya bilder har det inte alls hänt så mycket, orken och viljan har verkligen inte funnits över huvudtaget. Så många måsten som hänger över huvudet men har helt enkelt inte orken att ta tag i någonting. Mycket pga av att jag sovit väldigt dåligt och väldigt trött, plus att jag börjar bli förkyld, sen är Milton mera gnällig nu när tänder är på gång och hans mage krånglar. Men förhoppningsvis så släpper det snart. Imorgon är det iallafall dags för hans 5-månaders spruta som han inte fick förra veckan när vi var inne och vägde och mätte eftersom det inte hade gått 2månader sedan han fick sin 3-månaders spruta. Så hoppas att vi slipper några biverkningar även denna gång, men nu är det snart dags att åka och hämta storebror och även handla lite mjölk som behövs.
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikon 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se