Dåliga dagar

I två nätter nu så har Milton vaknat flera gånger och bökat runt vilket har resulterat i väldigt dålig sömn och huvudvärk på dagarna. Suck Så igår när det var fint väder hade jag ju egentligen tänkt att vi skulle gå ut en sväng men eftersom huvudvärken vägrade ge med sig så stannade vi inne istället. Även idag har vi stannat inne då det har varit så himla kallt ute -13 så vi har hållt oss inne. Jag passade även på att sova ett litet tag på förmiddagen när Milton sov eftersom jag haft huvudvärk även idag. Som tur är har ju Jacob varit ledig idag så jag har kunnat vila ut ordentligt. På eftermiddagen så började Jacob och Melvin att lägga golv uppe i hallen då han förra veckan rev ner det gamla staketet vid trappen och byggde nytt, blev så himla mycket bättre än tidigare kan jag lova! Före och efter bilder kommer komma under morgondagen. 
 
Har idag även passat på att plockaner julen, eller ja allt förutom gardinerna dom kommer jag ev att byta i veckan tror jag, men granen och allt julpynt har åkt ner vilket är riktigt skönt! Nu kan gärna snön försvinna och våren komma! Dock får vi äl dras med snön ett tag till, men ska väl inte klaga egentligen då Melvin har tjatat om att han vill ha snö så han kan åka pulka så vi får väl att gå ut imorgon och åka lite pulka.
 
Passa på att mysa framför kaminen och leka med tåget Melvin fick i julklapp innan det är dags att lägga golv.
 
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Longevity - en blogg om hälsa

Fina presenter

2017-01-07 ♥ 12:34:32
Blogg: http://madelein.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se