Hoppsan

Var ett tag sen jag var här och skrev, men har faktiskt inte haft orken eller något att skriva om egentligen. Men ska bli bättre på det, sedan jag skrev senast har det egentligen inte hänt så mycket mer än att vi har börjat att renoera hallen uppe. Ska bli så skönt att få ordning på det nu faktiskt! I lördags så var vi inne i stan och köpte färg till själva bröstningen vi har där uppe som kommer att bli mörkgrå och sedan resten kommer att bli vitt uppåt taket. Har en tanke om att det ska vara lite ''gammaldags bibliotek'' känsla över det, vilket jag hoppas kommer bli bra!
 
Bild från innan sambon lagt golv och satt lister.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se