Nya gardiner

I helgen var jag och hämtade ut mitt paket ifrån Jotex som kom i slutet av förra veckan och i måndags så kom dom äntligen upp, och ska jag vara ärlig blev jag lite besviken på färgen på gardinerna då jag beställt färgen 'Ljuslila' och förväntat mig att dom skulle vara mera lilaaktiga, istället tycker jag dom går mera åt det beiga hållet, men visst när solen lyser så syns det att dom är svagt lila. Men utöver att färgen inte riktigt var som jag förväntat mig så är jag riktigt nöjd då jag älskar materialet och sen ger dom rummet en elegant känsla eller hur man enklast ska förklara. Kuddfodralen som jag beställde samtidigt ur samma märke älskar jag, fina färgen och härlig kvalité! Tillsammans med gardinerna i vardagsrummet har jag vita spetsgardiner även dom ifrån Jotex vilket jag tycker blir lite finare och mysigare.
 
Jätte svårt att få en rättvis bild på gardinerna.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se