Snoriga familjen

Känns inte som om vi gör annat än att snorar hela familjen. Den som klarat sig bäst hitills är Milton, men även han börjar bli lite små snorig nu så vi får väl se om det blir värre. Melvin har iallafall fått vara hemma ifrån dagis hela veckan då han varit väldigt snorig på morgonen och kvällen, på dagen har det varit helt okej och hans energi har varit på topp, vilken inte min eller Miltons har varit. Sen nu när Milton har börjat få svårt att slappna av och sova om dagarna så är det underbart att Melvins energi är på topp och mer än gärna väsnas och vägrar att lyssna på mig. Visst, jag vet det inte är så lätt för honom att förstå att han ska vara lugn och tyst, men när han mer än gärna är precis intill lillebror när han äntligen somnat och kastar ut massa leksaker eller ropar på mig eller något liknande, hehe ja då känns det ganska hopplöst.. Men som jag brukar säga, tur att dom är söta och att vi älskar dom.
 
Sen har jag även börjat att misstänka att det är tänder pågång hos Milton då han börjat gnaga så himla mycket och blir nästan arg/ledsen när han gnuggar i munnen, sen känns det som om det är något litet litet som är påväg att bryta igenom i underkäken, men det är bara att vänta och se, kommer inte ens ihåg är Melvin fick sin första tand men jag vet att vi misstänkte det jätte länge att han skulle få tänder men att det dröjde flera månader tills dom bröt igenom. 
 
Leka med lego innan läggdags igår.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se