Söndagsmys och dans

Efter att vi lyckats dra oss upp ur sängen på morgonen trötta och slöa som vi var så började vi morgonen med en mys frukost hela familjen tillsammans. Tyvärr så har Melvin blivit lite små snorig inatt men han är pigg och glad och ingen feber så det är skönt det! Efter frukost så hoppade jag in i duschen för idag hade vi planerat in att åka till Getterums bygdegård på ''Grötfest''. Var flera flera år sedan jag var där och det var betydligt mycket mer folk denna gång än vad det var förr. Även mamma och pappa följde med ut samt att min farmor och farfar var där, och var några av dom som höll lite i det och lagade gröten och så.
Jag tror faktiskt att Melvin tyckte det var roligt att vara där, särskilt när vi danasde runt granen tyckte han var det roligaste. Bus ungen! Sen fick han träffa tomten igen och fick en lite godispåse, dock var han inte så super förtjust i det godiset då han typ bara tycker om choklad. Efter att dom haft lottdragning som vi tyvärr inte vann något på så åkte vi hemmåt för att börja med maten, idag stod det hemmagjord pizza på menyn. Så det blev en pizza med tacofärs och ost på, samt skinka på sambons sida då jag inte tycker om skinka. Melvin fick kokt korv istället och åt upp hela 5st, inget förvånande det dock då han älskar korv!
Milton fick ingen mat då jag fortfarande ammar, men igår fick han smaka lite potatis och majs för första gången vilket var sådär, konstig konsistens tror jag han tyckte att det var.
 
Bild från våran mysfrukost med mina grabbar!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se