Äntligen färdigt!

Vi har ju renoverat hallen uppe och nu är vi äntligen klara! Eller ja vi har varit klara ett tag men i förr går kom fotöljerna hem som vi beställde ifrån Jysk så nu är det inte mycket som fattas, lite inredning och sen ska sambon bygge ett elementskydd så blir det tipp topp sen!
Och jag måste säga att det blev en sån otrolig skillnad och så himla bra me att ha mörkgrått på bröstningen. Sambon tyckte först vi skulle ha helvitt hela vägen då det var enklare att måla, men jag tror även han är nöjd med att jag lyckades övertala honom till att köra mörkgrått! Sambon har även rivit det gamla fula trappräcket (mobilbild) och byggt ett nytt mycket snyggare! Bra att ha en snickare i familjen! Även golvet är bytt mot ett ljusare och fräschare.
Det som kommer göras längre framöver är att byta fönstren i trappen och måla trappen vit.
 
 
Slutresultatet!!!
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se