Envisa unge

Lillebror har verkligen varit som ett plåster på mig den senaste veckan och verkligen vägrar att vara någon annanstans än hos mig, vilket både är mysigt och lite jobbigt då jag aldrig riktigt kan vara ''själv'' i den bemanningen att jag kan duscha i lugn och ro eller slappna av framför tvn. Idag har han sammanlagt sovit 40-50min vilket är alldeles för lite! Han somnade typ 2-3min innan vi skulle åka och hämta storebror. Nae nu måste jag gå och ta honom och försöka få honom att somna hos mig, för att somna i gungan är bara att glömma tydligen.
 
Btw, så är vattenstämpeln lite för stor, eller vad tycker ni?
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se