Lördag

Lördag igen och nu har ytterliggare snart en vecka gått, dagarna går så fort, jag förstår inte vart dom försvinner?!
Idag så har Melvin och Jacob varit i Västervik för att byta oljefiltret på hans bil, och för att slippa sitta ensam hemma så åkte jag och Milton till min mamma och pappa för lite fika och mat, han även med eEftn liten promenad då Milton och jag gick och mötte pappa/morfar som var ute och gick med hundarna. När vi mötte upp dom så fick morfar ta vagnen och Galaxy medans jag tog Dizel som är rätt hopplös i kopplet då han bara drar hela tiden. Det tog ett litet tag innan jag fick honom att gå jämte mig utan att dra, fick stanna upp, locka på honom och gå igen. Detta fick jag göra några gånger tills han förstod att det inte var någon ide att dra och sen gick han super fint, fram till 2-3 hus innan vi var hemma igen, då blev han uppspelt och hade lite väl brottom.
Då jag även tog med mig min kamera så passade jag på att ta några bilder på både Galaxy och Dizel, dom bilderna kommer komma upp i ett annat inlägg. Efter vi ätit mat så var det dags att åka hem med en trött bebis som somnade fort i bilen och sover fortfarande i sin stol ute i hallen medans jag har fixat ordning bilderna på hundarna, snart dags att väcka honom så att han kan sova ikväll och sen hoppas jag att Melvin och Jacob även kommer hem snart, saknar min stora kille.
 
Måste även tillägaga det att gud vad jag saknar livet med hund! När man är uppvuxen med hund och alltid levt med 3-4 hundar så känns det ruskigt tomt att leva utan, men inom 5år, då ska jag ha hund, så är det bara!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se