Måndag Tisdag

Igår var det dags att åka till stan för att träna lite på rehab igen, vilket var riktigt skönt att komma iväg och träna, stod 20min på crosstrainern(ska försöka övertala sambon att ta hem en crosstrainer hem) och tränade sedan mage och baksida lår innan jag sprang en kort sväng på gåbandet innan jag slutade då jag fortfarande kände av huvudvärken som jag haft sedan i fredags. Även Melvin fick följa med in till stan igår eftersom han bara är på dagis tisdag, onsdag och torsdag. Så han fick hjälpa mormor att ha hand om lillebror under tiden jag tränade, och efteråt så gick vi in en sväng på Janne Banan då mamma skulle köpa en födelsedags present till Melvin och Miltons kusin som fyller år nästa helg. Självklart så kom vi inte ut där utan att Melvin hade fått något, så han fick välja två saker han fick utan mig och pappa i en förtidig påskpresent sen fick han även 3st små djur utav mormor. Efteråt så tyckte vi att det var dags att äta lite så Melvin fick välja vad han ville äta och självklart så ville han ha korv, så det blev att äta lite på Åhmans innan det var dags att åka hemåt igen.
 
Idag så var det dags för dagis igen för Melvin, och även 'rocka sockorna' så Melvin hade på sig olika strumpor till dagis idag och efter vi lämnat av honom så följde min mamma och mormor för att handla lite mat, tanken var ju att vi skulle ha hemkörning med mat ikväll som vi brukar ha varannan vecka. Men tyvärr så var tiderna fulla även denna gång så då var det bara att åka in till affären och handla, och eftersom mamma även skulle in så passade jag på att följa med så jag slapp åka en extra sväng. Och fy vad jag inte gillar att handla, himla smidigt med hemkörning tycker jag. Bara sitta vid datan och klicka i vad man ska ha för något och sedan är det klart! Så idag fick jag tyvärr inte med allting jag skulle då jag glömde vissa saker nere vid mejerihyllorna när jag nästan var vid kassan, och jag kände inte för att gå tillbaka ner igen, nej då jag är inte lat. Tycker bara det är så himla tråkigt att handla dock. Men men, nästa vecka ska vi iallafall se till att beställa i tid så jag slipper springa runt i affären. Nu är det snart dags att åka och hämta hem Melvin ifrån dagis, ska även passa på att hämta ut ett paket innan vi åker till dagis.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se