Sjuka

Melvin är fortfarande sjuk, eller ja han har en sån fruktansvärd hosta så han har fått vara hemma från dagis även denna vecka. Men nu har dessvärre jag och Milton blivit mera sjuk. Igår mådde jag skit rent ut sagt, var yr, snorig och trött. Blev inte bättre av att äta heller vilket jag hoppades. Men tror att det kan bero lite på att vi inte ätit något godis denna vecka. Annars brukar sambon och jag äta iallafall någon liten choklad bit eller liknande i veckorna. Men det har vi inte gjort sedan i söndags. Så jag tror att både det och min förkylning inte var någon bra kombination. Men efter en god natt sömn så mår jag bättre, fortfarande snorig men inte alls lika yr som igår. 

Milton har även han nu blivit värre snorig och täppt i näsan, och han har även lite hosta och ögonen rinner på honom stackarn. Så nu får jag använda snorsugen på honom ganska ofta samt att jag sprutar in lite bröstmjölk i näsan för att släppa lite på nästäppan vilket hjälper betydligt. 
Så nu hoppas jag att vi ska bli friska och pigga igen, trött på dessa sjukdomar nu! 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se