Sjukstuga

Här hemma har det nu blivit sjukstuga, efter dagis i tisdags så började Melvin säga att han var sjuk och små hostade lite, tiden gick och framåt kvälle38.4n så blev han varmare och varmare och innan läggdags hade han 38,4 i temp så igår fick han vara hemma ifrån dagis, igår var han lite piggare på morgonen och förmiddagen men framåt eftermiddagen blev han varmare och varmare och hade uppåt 39,7 i temp så efter lite alvedon så gick det neråt igen och han blev lite piggare igen. Dock under natten så blev han sämre och vaknade runt halv 3 och var brännhet, så då var det bara att försöka få i honom alvedon vilket inte alls var det lättaste, men till slut så. Dock så har inte natten varit särskilt rolig över huvudtaget. Jag somnade inte förens ja kanske halv 1 då jag hade jätte svårt att slappna av och släppa tankarna som snurrade runt i huvudet, sen vaknade ju Melvin då runt halv 3 som sagt, han var då vaken i ca 1h innan han somnade om, sedan var jag tvungen att försöka få Milton att somna om som hade vaknat då Melvin var arg och grät. Så det tog väl 1h innan han somnade och ytterliggare 1h innan jag somnade. Behöver jag ens påpeka att jag är trött idag? Som tur var vaknade inte grabbarna så jätte tidigt imorse som de gjorde igår, men efter nattens dåliga sömn så är man ändå rätt slut i huvudet och kroppen.
 
Förövrigt så har nu Milton ätit sin medicin sedan i måndags eftermiddag och hans utslag han lagt sig och nästan försvunnit helt, vilket är super skönt! Dock så luktar hans kiss något fruktansvärt men har läst lite och det är pga penicilinen han äter som gör att det luktar lite mera.
 
Bild från igår förmiddag när jag försökte få en trött bebis att sova.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se