Snabba veckor

Fredag igen och jag förstår fortfarande inte vart veckorna försvinner någonstans? Det känns som om det bara är Måndag och Fredag vecka ut och vecka in. Igår gjorde vi iallafall inte så mycket mer än att ta det lungt under tiden Melvin var på dagis, passa på att ta det lite lungt och vila då Milton brukar ha ganska svårt för att kunna slappna av och sova när storebror är hemma eftersom han är så spännande att titta på. 
 
Som tur var har iallafall både jag och Milton kunnat sova ordentligt vilket varit riktigt skönt, dock så tror jag att det inte dröjer så länge till innan den första tanden tittar fram då jag tycker man känner lite lite av den ena framtanden nere. Men bara vänta och se helt enkelt, Melvin fick inte sin första tand förens hans var 9mån så man vet aldrig. 
Idag kom iallafall bästa mamma/mormor hit på besök så vi fikade lite då hon köpte med sin smörgåstårta och bulle innan hon kom hit. Efter att hon åkt hem vid halv 1, halv 2 tiden så var det dags att försöka få Milton att sova lite då han inte sov något innan hon kom vid 11 vilket han annars brukar göra. Men nu ligger han iallafall och sover och har gjort i lite över 1h vilket är bra.
 
Ikväll är det bara lugn och ro som gäller, jag är trött och seg och börjar känna av en lite dov huvudvärk vilket inte är känns sådär super kul. Kanske även tar en snabbdusch för att fräscha upp mig lite då det imorgon är dags för födelsedagskalas för Melvin och Miltons kusin Frank som fyller 4år imorgon. Så vi ska hem till min bror och fira honom på hans födelsedag tillsammans med mina föräldrar och min mormor. 
 
Gammal bild i brist på annan.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se