Söndag

En riktigt härlig vårdag med en kort promenad i solen med Milton medans Jacob och Melvin var i lekparken en litet tag, sen när vi kom tillbaka från våran lilla promenad så gick vi hem och började klippa syren häcken som är emot grannen, den har nu börjat växa upp lite igen efter att vi förr förra året fick hjälp utav pappa att såga ner den stora och vildvuxna häcken. Så nu ska den skötas om och fixas och ev senare tas bort för att bli staket istälet. Men vi får se vad det blir av det. 
 
Igår var det även simning igen efter 4veckors uppehåll. Först började det med att Milton hade sina hudutslag och veckan efter hade dom feber och sedan nu 2veckor så har det varit uppehåll för alla. Så igår var det äntligen dags igen till båda grabbarnas förtjusning. Milton är verkligen som en liten fisk i vattnet han och älskar att placka och ''simma''. Melvin älskar också vatten, eller ja han är ganska försiktig och inte så jätte förtjust i att det kommer i ansiktet och gillar inte att simma på rygg. Men framåt går bra och så lyckades jag få honom till att våga ligga och flyta på rygg under tiden jag höll honom. Melvin tröttnade dock efter ca 30min (dom simmar 45) så vi gick upp tidigare ä dom andra och gjorde oss iordning. Han var bra trött det märkte man då han vaknade vid 6 tiden imorse så inte så konstigt. Efteråt så åt vi lite mat på åhmans innan vi åkte hem och myste ner oss i soffan.
 
Mobil bilder Xperia Xz
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se