Trött mamma

Igår kväll sov Melvin i sitt eget rum och sin egen säng på över ett halvår, vilket kändes både ovanligt och skönt. Lyckades även få Milton att sova lite i sin spjälsäng ett tag igårkväll innan han vaknade för att få mat igen, vilket resulterade i att jag och Jacob hade sängen helt för oss själva vilket var riktigt mysigt, äntligen kunna gosa i sängen utan barn. Det var liksom över ett halvår sedan vi hade våran 210x200 säng ensamma.
 
Trots den mysiga början på kvällen/natten så fortsatte det tyvärr inte. Milton har vaknat x antal gånger och bökat runt i sängen, blivit ledsen, somnat, vaknat igen och blivit ledsen. Tror att det är tänder som är på väg då han oftast sover utan problem genom nätterna. För nu var det andra natten han vaknat och bökat runt i sängen och haft svårt att komma till ro. Imorse passade jag även på att ta en temp på honom för jag tyckte han var lite små varm trots att han sovit utan kläder större delen av natten, tempen låg på 37,8 så får se om den går uppåt under dagen eller hur det blir.
 
Efter att vi lämnat av Melvin på dagis så kom farmor förbi på en liten snabbfika vilket var trevligt, blir inte så ofta längre som förr när en annan var liten. Nu har jag äntligen fått en trött liten bebis att sova igen så passar på att bara ta det lite lungt innan det är dags att åka och hämta hem Melvin igen. Har tänkt att försöka klippa honom ikväll då han tjatat om att han vill bada igen, så vi får väl se hur det går, han tycker inte det är för roligt att sitta stil och tycker att trimmern killas.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av norrbotten emma

så sööt =)

ha en fin dag

2017-03-29 ♥ 13:24:02
Blogg: http://nouw.com/lillemmish

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se