Underbara sol

Gud vilket härligt väder det varit idag! Nu börjar det äntligen kännas som sommar ute vilket är underbart! Så idag har vi varit ute en hel del i det härliga vädret! Varit ute i lekparken och lekt, hann även med att leka lite på tomten innan det var dags att gå in och laga mat. Även nu på kvällen efter vi ätit mat gick vi ner en sväng igen till lekparken igen men denna gång med pappa, så nu på kvällen fick även kameran följa med för att knäppa några härliga bilder. Nae nu ska jag fortsätta se på Sofias änglar, ett helt underbart program som får mig till tårar varje gång, särskilt när det handlar om barn.
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se