Veckan

Även denna vecka har sprungit förbi som vanligt, i måndags så åkte jag och grabbarna en sväng till deras farmor då Melvin ville åka dit då Jacob lovade honom det i söndags. Innan vi åkte hem så passade jag på att åka och handla lite mat i stan innan vi åkte hem och började med maten. I tisdags så var det dags för ett träningspass på rehab, riktigt skönt att komma igång och träna igen, och jag känner att det verkligen hjälper då jag blivit mycket mer stabilare och inte alls lika mycket problem efter foglossningen. Så nu ska jag träna 1gång i veckan på rehab till att börja med. Måste även försöka komma igång att träna lite hemma också. Efteråt så passade mamma och jag på att äta lite innan hon skulle till tandläkaren och jag skulle lämna in volvon på service. Det tog ungefär 2h innan den var klar och vi kunde åka hem och hämta storebror ifrån dagis och börja med maten. 
Igår, fredag, var en hemsk dag i den benämningen att jag hade dundrande huvudvärk precis hela dagen, släppte väl lite framåt kvällen men hela dagen bestod av huvudvärk, en frågvis unge och en annan som vägrade att sova och var jätte trött. Även idag har huvudvärken varit på besök tyvärr, men efter att Melvin och pappa åkte iväg till farmor så passade jag och Milton på att sova någon timme, eller ja han sov väl ca 2h och efteråt så hade min huvudvärk släppt lite iallafall. Resten av dagen har bestått av att tagit några nya bilder på lillfisen och försökt få en envis unge till att sova. Nu kom precis Jacob och Melvin hem så nu blir det lite mys med min stora grabb innan det är läggdags för honom.
 
Bjuder på några bilder ifrån tidigare i veckan då Melvin satt och pärlade med pärlorna han fick utav mormor och morfar.
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se