Fotografering

I Lördags tog jag med Milton in till stan för att fota lite på hopptävlingen som hölls där för att provköra mitt nya objektiv, och jag måste erkänna att jag saknat detta med att komma ut och fotografera. Förr var jag ofta och fotade på t.ex klubbens olika tävlingar men sen har det legat på is ett tag fram tills nu. Jag känner att jag utveckalts både inom fotografering samt att redigera bilderna i photoshop efteråt. 
 
Fotade inte alla klasser då Milton började bli trött och gnällig samt att det inte var det lättaste att fokusera på att fotografera när man hade en liten bebis att även hålla koll på, trots att han är världens snällaste. Här kommer iallafall ett litet urval av absoluta favorit bilderna, flera bilder hittar ni på min hemsida. HÄR
 
Nikon D60, Tamron 70-300mm f/4-5.6
 
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se