Nya objektivet

Idag kom mitt nya objektiv hem som min älskade sambo beställde förra veckan, och självklart var jag tvungen att ut och provköra det lite ikväll, och oj så skönt med ett teleobjektiv med autofokus! Helt underbart! Hade inte riktigt tid att ändra inställningarna på kameran så dom blev lite för ljusa, men sånt som får vara helt enkelt. Är även hopptävlingar inne i stan nu i helgen och jag är riktigt sugen på att faktiskt åka och fota lite, men vi får helt enkelt se. Skulle behöva få tänka på lite annat just nu då det tyvärr hände lite tråkigheter igårkväll.......
 
Nikon D60, Tamron 70-300mm f/4-5.6
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se